torsdag 4. august 2011

4 weeks and 3 days old.

We are very cute at the moment, actually - and we can't help it.

Valpene har lært å sove om natten! Jeg forer dem for siste gang ganske sent - ved 23-tiden eller senere. Så stenger jeg døra, og valpene sover til mellom 7 og 9 - det er som regel Fia som vekker meg, og så må jeg vekke valpene!

Jeg er veldig imponert over både Fia og Sara - Fia aksepterte helt uten videre en ny tispe som hun aldri har møtt før - inn i huset og inn i valperommet. Det er ingen selvfølge for en mor. Derimot har hun fått noen fine vaner som jeg må snakke med Anne Sofie og Steinar om. PÅ BENKEN, liksom? Og i SENGA? Liksom? Ha ha. Sara er også en perle - hun er rolig og fin og med meget tydelig kroppsspråk, så Fia ser ikke på henne som noen trussel. Snillere hund har jeg aldri hatt i hus!

Idag har jeg vært en kjapp tur på stranda (!!!) med Reidun, og så føyk jeg en tur til Oslo for å feire Noras championat med Benedicte og noen andre hyggelige mennesker. Valpene fikk sitt 3. måltid når jeg kom hjem, og så ble det litt vin før natta.

Mer i morgen!

Bildene er fra idag. Valpene har nettopp spist, og er våte i ansiktet og på beina. De spiser nemlig med hele kroppen!


Proof! Peace and Quiet.

Jeg sover på bamsen jeg har fått av tante Vigdis.

Bamsen Pettersen og meg.

Her ser du - vi KAN ligge stille og titte på mormor.

Mamma bakerst og tante Sara foran.

1 kommentar:

  1. Bare vent til farmor Branca kommer hjem med fine vaner.....

    SvarSlett