mandag 8. august 2011

5 ukers bursdag!


Den første som dukket opp her idag var oldemor Anne Lise. Hun fikk en kopp te oppi valpekassa og var fornøyd med oldebarna sine. Etter det har jeg gjort en hel del. Jeg har vært i butikken hos Anita og kjøpt mer valpefor idag - og kikket på en reisebag til Vadsøværingen. Etter det dro jeg hjem hvor Reidun og lille Ronja ventet - de tok en rask titt på valpene før de føyk av gårde igjen. Så kom Brit-Elin som også hadde med seg en vinflaske. Hun har ikke sett valpene siden de ble født - så det var veldig koselig at hun kom. Nå kom jeg på at hun glemte få meg seg gramvekta si da hun gikk.

Nå nettopp kom også Kathrine Gunstad med lille Ace - hun hadde med seg en flaske Cava og en kose-beagle til valpene - de ble veldig glad for den, og måtte drepe den med en gang.

Bildene er av lille potensielle Findus - som er ute og kjenner på gresset for første gang. Han er så SØT! I morgen tror jeg at jeg skal slippe ut alle 11 en liten time midt på dagen.

Dagen går mot kveld, jeg har trappet opp maten til valpene enda litt mer idag - de har vært litt tynne og tømmer fatene så jeg skal fete dem opp bittelittegrann. De har også utviklet en smak for drikkevarer - en cocktail bestående av litt Biola, litt geitemelk og litt kokt vann setter de veldig pris på. De drikker mye penere enn de spiser - imorgen skal jeg forsøke å filme dem ved melkefatet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar