søndag 14. august 2011

Søndag med opp-og-ned-vær.

Valpene ble sluppet ut ved tolvtiden idag men de måtte raskt inn igjen fordi det begynte å regne. Jeg hadde besøk av guttene til Tore Glenne, som koste med dem og hjalp meg med å kaste aviser og bære valpene inn igjen.

Igår hadde valpene litt dårlig matlyst, det virker som om de ikke er interessert i å spise fire ganger om dagen - de er rett og slett ikke sultne nok. Nå ikveld har to valper ikke villet spise - og den ene har kastet opp. Det kan hende de fikk i seg noe de ikke skulle i forbindelse med turen ut. Noen av dem var såvidt utenfor valpegården, og det er noen planter her og der som jeg ikke helt vet hva er. Jeg bekymrer meg selvfølgelig - spørs om det blir så mye søvn i natt. Må inn å titte på de to med jevne mellomrom, tenker jeg. Tror jeg forsøker med tre måltider per dag en stund til. De får melk innimellom selvfølgelig, av Fia som er i overkant ivrig etter å hoppe inn og ut av kassen. Hun vekker dem nemlig hele tiden :-)

Vaktmestertjenesten kom en tur her og luftet de voksne hundene for meg - det var kjekt. I morgen skal vi forsøke å få gjort noen ærend - siste dag av ferien! På ettermiddagen kommer Tove Hole og skal hilse på valpene.

Jeg har tatt en rekke OK bilder av gullungene mine idag - her er noen av dem:







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar