lørdag 6. august 2011

Vi sover om natta, vi...

Og det er mormor veldig fornøyd med!

En annen ting jeg er fornøyd med, er hvor flink Fia er. Hun er i ferd med å bli veldig tynn, noe som er normalt når man har kull av denne størrelsen, men hun lar seg ikke affisere av det akkurat. Hun er bare VELDIG sulten hele tiden. Og får spise nesten så ofte hun vil - men jeg må være litt forsiktig så hun ikke blir dårlig.

Igår kveld kom Ingfrid innom etter trening i Håsken, hvor Doffen hadde vært flink gutt. Vi koste lenge med valpene før jeg ble med henne ut på hytta hvor Erlend ventet tålmodig - og så spiste vi sushi. En strålende kveld, vil jeg si. Valpene fikk mat igjen når jeg kom hjem, og så var det natta. Og valpene sov til klokka åtte. Da vekket jeg dem forsiktig for Fia som skyld. Jeg håper vi kan klare å holde på dette mønsteret til jeg begynner å jobbe igjen om en drøy uke.

Fia har fin støtte av Sara, som holder seg fint i bakgrunnen, og ikke gjør noe vesen av noen ting.

Her er en video av valpene som forsøker få seg en liten sup.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar