tirsdag 26. juli 2011

22 dager og over kanten!

Idag har jeg vært en liten tur i byen - etter at de fikk mat så de skulle bli trøtte, puttet jeg Fia i bilen og tok henne med til byen en liten tur. Hun liker å lufte seg litt og stresser ikke. Når hun er hjemme, kan de fort skvette over kanten fordi de ser henne. Derfor skal de flyttes til en større kasse nå. Nå er de så gamle at jeg kan begynne å styre littegrann når de får mat. Hun har en liten tendens til å vekke dem for å gå vekk igjen, og det er egentlig helt unødvendig. Frem til nå har hun fått styre alt selv men nå begynner jeg å blande meg litt inn. Det er nesten nødvendig så lenge jeg ikke har den luksusen som mange andre oppdrettere har - med valperom og kennel osv.

Her er noen filmsnutter fra idag:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar