fredag 29. juli 2011

25 dager gamle og rørleggere på besøk.

Etter flere tilfeller av tilstoppelse og tilbakeslag under kjøkkenbenken måtte noe gjøres. Og det ble gjort idag. Så nå kan jeg vaske valpefat og kjøre oppvaskmaskin uten å bekymre meg for at det tynne jernrøret skal stoppe seg til! Gammelt hus er gammelt hus. Etter at rørleggerne hadde vært her så tok jeg en tur til byen hvor jeg traff Janicke som reiser hjem til Frankrike i morgen. Så en tur innom Trudes butikk, og grilling i Nygårdsveien. Nå er valpene matet for kvelden, og freden har senket seg over huset.

Valpene har begynt å LØPE! De er så søte - i nesten alle sammenhenger - det er mye lyd i dem når de er sultne, ellers synes jeg de er utrolig greie valper. Til å spise opp! Det kan hende jeg øker til tre måltider nå en dag. Så blir det vel fire etterhvert. Her er gullungene i et par søte situasjoner:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar