fredag 29. juli 2011

Torsdag og 24 dager gamle.


Idag fikk vi Anne Tove på besøk på kvelden - skulle egentlig minimalisere leiligheten min (les: kaste ting) - men det ble med planene, gitt. Ble kyllingsalat og rosévin istedet.

Valpene spiser fortsatt to ganger om dagen - og nå har de fått kloakken skikkelig igang. Skikkelig fine kabler legger de - små og søte. Etter mat kan jeg bare vente ti sekunder - så kommer det opp i mot 11 kabler - og så sovner de! Eukanuba valpefor er supert for mager - og man har stort sett aldri problemer av noe slag. Jeg husker jeg fikk det tipset av Grete Mjærum for mange år siden. Det viste seg å være et bra tips - som de fleste andre råd fra den kanten.

Valpene har fått mye mer plass nå - behovet for aviser har også økt! Jeg vil ikke bruke flis - på grunn av støvet. Det blir en hel der mer jobb, men det får så være! Her ser dere valpene i sin nye hybel:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar