onsdag 13. juli 2011

Bonjour - 9 dager gamle!

Disse valpene er perfekte. Dette sier jeg uhildet og upartisk. Og hver gang jeg borer nesen ned i dem blir jeg overbevist igjen, skulle jeg ha endret mening siden sist.

Idag har vi hatt besøk av vaktmestertjenesten som har tatt med seg de avklipte delene fra hekken, og det gamle kjøleskapet. Heidi fikk også hilse på valpene for første gang. Idag har Fia vært litt alene med dem, hun har begynt hoppe oppi sengen min så den må jeg fylle med spisestuestoler så hun ikke kommer til. Det hadde ikke plaget meg så veldig egentlig, bortsett fra at hun blør ennå. Lite praktisk! I tillegg har hun kommet inn i en spøkelsesfase - hun boffer på alt og alle - vi får satse på at det opphører like fort som det dukket opp! Vi fikk et nytt bilde av Branca idag - på mobilen. Hun er på badeferie i Danmark med Fias familie Anne-Sofie og Steinar.  Ifølge bildet er hun i ferd med å demontere et nytt kosedyr. 

Grunnen til at Fia var litt alene idag, var at jeg var ute i Marikroken (nå har jeg lært hvor det er også) og besøkte Janicke som er hjemme fra Frankrike med jentene sine. Kanskje de titter innom denne bloggen? Marie og Cecile - dere er hjertlig velkommen på besøk.

Det kom en DIGER pakke i posten idag - det er Anita Øye Johansen som har sendt oss den største vetbedden jeg noen gang har sett - tusen takk Anita så SNILL du er.




1 kommentar: