onsdag 6. juli 2011

To dager gamle.

Valpene er to dager gamle idag. De har fått fart på vann og kloakk, og ser ut til å trives. I natt vippet den ene over kanten i biabeden, men ikke noe problem ettersom jeg sover (overnatter er kanskje et bedre ord) i rommet og hører hver eneste lille lyd. Om en ukes tid skal det snekres en stor ramme de kan være i, og som Fia enkelt kan gå inn og ut av selv. Fia er fremdeles vanskelig å få ut av huset, og vi må ta på bånd når hun skal ut på do. Ellers vil hun ikke.

Min faste gartner (pappa) har klippet gresset, og ennå en blomst kom mamma med idag. En potetplante. Dette kan jeg like!

Bloggingen går relativt greit - men nå strever jeg med å få til synkron bildetekst. Mon tro om jeg ikke må la min gode kollega Therese Holm innvie meg litt mer i bloggenes grafiske verden.


Tre dager gamle småtasser som sover i en haug mens mamma er ute og tisser.
Og så spiser vi litt igjen ... Og en liten en sover i annen etasje.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk, Nina! Lykke til med de små.

    SvarSlett
  2. Nydelige valpebilder! Gratulerer som "bestemor"!

    SvarSlett