søndag 10. juli 2011

Five days old!

  



 
Snug as a bug in a rug.


Peaceful.

Tiny face.


Bliss.

Anne Sofie og Steinar sørger for at feiringen går skikkelig for seg!


We have a new PINK vetbed.

Blomster fra oldemor Anne Lise Bøhler.

As small as my mum's foot...


Steinar på besøk idag!

A handful of happiness.

Making faces!
Lørdag ble en flott og hyggelig dag men ganske kaotisk med mange gjøremål. Jeg kjenner at søndagen må bli mer fredelig, både for Fia og meg sjøl. På morgenen kom Anne Lise innom med blomst og fikk beskue vidunderne - Fia kommer tross alt fra Fab Four så de har en vesentlig interesse i dette prosjektet. Så skulle mamma og pappa være her mens jeg gjorde noen ærend i byen. Det ble gjort et og annet stykke husarbeid også, mens vaktmestertjenesten var på plass. Tusen takk! Så skulle Steinar få hilse på valpene for første gang, før Anne Sofie kom på kvelden for å være barnevakt (for de uinnvidde - Fia bor hos dem til daglig så de er ikke fremmede for henne). Jeg var så heldig å være invitert i sølvbryllupsfest! Tusen takk for hjelpen, alle sammen.

Fia piper og graver en del ennå - heldigvis graver hun ikke i valpekassen og hun er helt tyst om natten. Jeg regner med at pipingen og gravingen gir seg snart. Valpene vokser - og jeg veier dem hver dag - men snart har jeg tenkt slutte med det. Alle legger på seg jevnt og trutt.

Vi bruker hverandre som hodeputer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar