søndag 31. juli 2011

27 dager gamle idag - proffe bilder fra igår - og masse besøk.

Det ble ingen blogg igår - jeg orket ikke i varmen. Sebastian var her igår og tok en masse fine bilder av valpene - noen av dem ser du nedenfor. I dag søndag har vi hatt besøk hele dagen. Det har vært veldig hyggelig men også slitsomt fordi det er så varmt. Anne Sofie, Steinar, Hedda og Greta (moren til Anne Sofie) var her på morgenen, og siden gikk det slag i slag. Valpene takler det kjempefint, og det gjør også Fia, som inponerer alle med sin store ro og sitt gode avbalanserte humør. Da må jeg jo steppe inn og si at dette faktisk er en ganske rasetypisk egenskap - de setter pris på selskap, selv om de skulle ha små valper. Etterhvert fikk fikk vi også besøk av noen valpekjøpere, og enda noen venner og kollegaer.

Varmen er skrekkelig plagsom - det går fint med valpene fordi de bor på et rom på husets skyggeside. Jeg kan også sette vinduene opp og lukke døra for å stoppe gjennomtrekk.

Vi har også klippet klørne til valpene idag - det går kjempefint med en vanlig neglsaks for mennesker. Da jeg var ferdig med dagens besøksrunde, tok jeg også Fia sine negler et tak - de så ikke ut - men etter manikyr og pelsstell ble det slett ikke verst.

det har vært utstilling i Moss i helgen - jeg holdt på å dette av pinnen da jeg fikk en tekstmelding fra kollega Therese som VAR der - og naturlig nok lurte på hvor jeg var. Haha! Nå står ikke verden til påske (eller hva det nå heter i ordtaket). Kanskje Therese er en skap-utstiller?










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar