fredag 8. juli 2011

Fire dager gamle - da gjør det ingenting at det regner!


Det er fredag - og egentlig sushi-dag. Dette ble det litt vrient - jeg hadde ikke samvittighet til å be noen hente sushi for meg. Vi får sette vår lit til Findus idag.

Ingfrid (med Doffen) som er på hytta i Skjellvika kom innom og drakk kaffe - det var kjempekoselig og hun blir sikkert ikke vanskelig å lure til litt barnevakt fromover! Hun hadde med seg jordbær som vi spiste innimellom litt forsiktig valpetitt og live streaming fra finalene på verdensutstillingen i Paris. Valpene er veldig små og er egentlig litt for små for besøk - men Fia er veldig cool og så lenge hun hilser på folk utenfor så hun ikke skvetter så bryr hun seg ikke om at det sitter folk i stua. Dessuten var det et fint alibi at Ingfrid er veterinær. Jeg kunne jo vise henne navlene til valpene - som forresten ikke er så såre lenger.

Jeg har veiet alle sammen for annen gang idag, de har alle lagt på seg, mellom 30 og 50 gram. Jeg regner med at vekten skyter litt mer fart til i morgen, for det virker som om melken har kommet mer igang idag. Jeg kjørte i full fart til Anita på Tempo hvor jeg kjøpte valpefor til Fia, seniorfor til Branca og et nytt rosa vetbed-teppe til valpene.



  

2 kommentarer:

  1. Det er verdt å ofre litt sushi for noen sånne nurk vil jeg tro :-)
    Gratulere med et stort og flott kull Nina :-)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Det er rundt ti prosent vektøkning på en dag, glad vi slipper noe sånn.

    SvarSlett